سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۱

اخبار

چتر حمایت پزشکی خانواده گسترش می یابد

معاینات دقیق تر و افزایش اقدامات پیشگیرانه تحت عنوان غربال گری از برنامه های پزشکی خانواده در سال جاری می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی پزشکی خانواده به منظور اجرای سیاست های سلامت نگر سازمان و برای برنامه ریزی دقیق تر در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان پزشکی خانواده در سال گذشته و معرفی دکتر خسرو مرویان به عنوان رئیس پزشکی خانواده به سابقه وی در مرکز سلامت خانواده اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت پزشکی خانواده و نقش موثر آن در سلامت جمعیت تحت پوشش ، مدیریت این کار مهم را به یکی از پزشکان مجرب و دارای سابقه کار بالا در مرکز سلامت خانواده سپردیم تا بتوانیم گام های موثری در زمینه پزشکی خانواده برداریم.

دکتر ناصر مظفری لزوم برنامه ریزی را یادآور شد و اظهار داشت : سیاست های ابلاغی از طرف ستاد سازمان در این زمینه راهگشاست و بایستی به شکلی برنامه ریزی شود تا این سیاست ها با جزئیات کامل اجرایی گردد.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پشتیبانی در جهت حمایت از پزشکی خانواده گفت: ساختار فیزیکی مرکز سلامت خانواده را به نحو بسیار مطلوبی آماده کردیم تا همکاران بتوانند با فراغ بال به خدمت بپردازند.

عبدالرضا شریفات به نیروی انسانی موجود در پزشکی خانواده اشاره کرد و تاکید نمود: با وجود عدم جذب نیروی انسانی ولی چینش نیرو را در سال جدید به نحوی انجام دادیم که نیروی کیفی بیشتری در اختیار پزشکی خانواده باشد.

در ادامه تصمیمات مقتضی جهت فعالیت بیشتر پزشکی خانواده اتخاذ و جهت اجرا به مسئول پزشکی خانواده ابلاغ گردید.

خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید